Politikk og organisasjon

Her finn du informasjon om folkevalde, politiske utval, sjå direktesending og opptak frå møte, sjå møteplan, sakslister og oversikt over administrasjonen i Bjørnafjorden kommune.

Politikk og organisasjon  Sjå strøyming av politiske møte

• 06. mai 2024 Venterommet ved Osøyro bussterminal stenger
    På grunn av gjentatt grovt hærverk og annan uønskt aktivitet, har Bjørnafjorden kommune i samråd med Vestland fylkeskommune, avgjort å stenge venterommet ved bussterminalen på Osøyro for godt.
  • 02. mai 2024 Kikhostevaksine til gravide
    Frå 2. mai 2024 får alle gravide tilbod om kikhostevaksine frå veke 24 av svangerskapet. Vaksinen beskyttar barnet mot kikhoste frå fødsel og fram til barnet får første vaksinedose ved 3-månaders alder. Vaksinen er gratis.
  • 02. mai 2024 Program for 8. mai 2024
    Vel møtt til markering av frigjeringsdagen/veterandagen i Minneparken kl. 11.
  • 02. mai 2024 Sykle til jobben 3. mai - 16. juni 2024
    2024-utgåva av Sykle til jobben-aksjonen startar 3. mai og varar til og med 16. juni. Alle bjørnafjordingar kan delta gratis, så her er det berre å melde seg på.